مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 00:072022-02-23فرهنگي

پرونده سریال کیانوش عیاری باز ماند/از انتخاب «افرا» تا سانسور گربه


در حالی که بسیاری از بینندگان تلویزیونی پخش سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری را در سال 1400 انتظار می کشیدند، در نهایت این سریال در جدول پخش برنامه های تلویزیونی امسال قرار نگرفت و پخش آن به سال آینده موکول شد.

- پرونده سریال کیانوش عیاری باز ماند/از انتخاب افرا تا سانسور گربه در حالی که بسیاری از بینندگان تلویزیونی پخش سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری را در سال 1400 انتظار می کشیدند، در نهایت این سریال در جدول پخش برنامه های تلویزیونی امسال قرار نگرفت و پخش آن به سال آینده موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سریال 87 متر سال 95 کلید خورد و بعد از وقفه های چندباره در روند تولید که پاره ای از آن به مسائل بودجه نسبت داده شد و در ادامه هم آمدن کرونا، عیاری در نهایت موفق شد تصویربرداری سریالش را زمستان سال 99 به پایان برساند.

سریال 87 متر در 40 قسمت قرار بود تابستان امسال، پخش خود را در شبکه یک سیما آغاز کند اما به رغم اعلام صفحه رسمی این سریال در فضای مجازی که از پخش این مجموعه در ابتدای مرداد 1400 خبر می داد، همچنان از روی آنتن رفتن سریال عیاری خبری نشد.

همزمانی با ماه محرم و صفر و ناهمخوانی این مجموعه با حال و هوای این ماه، از دلایلی بود که باعث شد مدیران در آن زمان از پخش 87 متر صرف نظر کنند و در نهایت مجموعه افرا مناسب، تشخیص داده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده سریال کیانوش عیاری باز ماند/از انتخاب «افرا» تا سانسور گربه

پرونده سریال کیانوش عیاری باز ماند/از انتخاب «افرا» تا سانسور گربه