مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 00:422022-02-23اقتصادي

پرداخت وام کم بهره برای سفر عتبات


رییس سازمان حج و زیارت از عقد تفاهم نامه ای با یکی از بانک ها برای پرداخت تسهیلات کم بهره به متقاضیان زیارت عتبات عالیات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، سیدصادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت در دیدار با اعضای فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی، درباره اقداماتی که برای کاهش هزینه سفرهای عتبات عالیات باید انجام شود، گفت: بیشترین مشکل ما در اعزام های عتبات عالیات هزینه بلیت هواپیما است که در صورت حل این مسأله، قیمت ها کاهش می یابد.

او افزود: به دنبال بازگرداندن چارتر در اعزام های هوایی با همکاری دستگاه های مرتبط هستیم که در صورت مهیا شدن، قیمت سفر به عتبات کاهش می یابد.

رییس سازمان حج و زیارت درباره روند سفرهای زیارتی عتبات عالیات توضیح داد: اعزام زائران عتبات طبق روال در حال انجام است، اما برای عتبات نوروزی (اعزام های 24 اسفندماه 1400 تا 8 فروردین ماه 1401) پیش ثبت نام از روز شنبه 30 بهمن ماه آغاز شده و تا پایان روز جمعه ششم اسفندماه ادامه دارد که تا قبل از ظهر چهارشنبه چهارم اسفندماه بیش از 30هزار نفر نام نویسی کرده اند که 69 درصد متقاضی اعزام از طریق مرزهای هوایی و 31 درصد متقاضی اعزام از طریق مرزهای زمینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام کم بهره برای سفر عتبات

پرداخت وام کم بهره برای سفر عتبات