مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 05:072022-02-24ورزشي

دستور استاندار تهران برای آرایش عملیاتی نوروز و رمضان


استاندار تهران با تاکید بر اینکه اصل اتخاذ تصمیمات خدمات سفر در استان تهران در شرایطی است که محدودیت های کرونایی اعمال نشود و اگر ستاد ملی تصمیمات جدیدی اتخاذ کند حتما متناسب با آن عمل خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محسن منصوری در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان تهران برای نوروز 1401 گفت: باید از ظرفیت های استان تهران به خوبی بهره بگیریم.

شاید با اختلاف زیاد زیباترین شهر کشور، تهران باشد چراکه تهران یک هویت بومی و ظرفیت های گردشگری بسیاری دارد که در مورد آن ها اطلاع رسانی دقیقی انجام نشده و به خوبی معرفی نشده اند.

وی افزود: باید همت کنیم و استان تهران و ظرفیت های آن را معرفی کنیم و اقتصاد آن را به سمت گردشگری ببریم.

اگر اولویت های درستی تعریف کنیم باید جلساتی به صورت ماهانه برگزار شود تا ظرفیت های فراوان این استان همچون اماکن متبرکه و امامزادگان در حوزه گردشگری، زیارتی و همچنین ظرفیت های ورزشی و گردشگری که در ری و ورامین وجود دارد به درستی مورد بهره برداری قرار گیرد.

در موضوع سلامت نیز بهترین بیمارستان ها و خدمات علی رغم مشکلات بسیاری که وجود دارد مربوط به استان تهران است که این فرصت را فراهم می کند تا از این ظرفیت ها بهره بگیریم و سرمایه گذاری در این بخش را جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار تهران برای آرایش عملیاتی نوروز و رمضان

دستور استاندار تهران برای آرایش عملیاتی نوروز و رمضان