مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 06:072022-02-24بين الملل

بیانیه کاخ سفید درباره تحریم خط لوله نورد استریم 2


کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که جو بایدن به دولت خود دستور داده که تحریم هایی را علیه شرکت سازنده خط لوله نورد استریم 2 روسیه اعمال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، کاخ سفید در بیانیه ای به نقل از رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که اگر روسیه مسیر تشدید بحران اوکراین را در پیش بگیرد، در اعمال تحریم های بیشتر علیه این کشور تردید نخواهیم کرد.

در این بیانیه آمده که بایدن به دولت خود دستور داده که تحریم هایی را علیه شرکت سازنده خط لوله نورد استریم 2 (خط لوله جریان شمالی 2) روسیه اعمال کند.

بایدن در بیانیه ای که شامگاه چهارشنبه صادر و توسط کاخ سفید منتشر شد، گفت: از زمانی که روسیه استقرار نیرو های خود را در مرز اوکراین آغاز کرد، ایالات متحده از نزدیک با متحدان و شرکای خود برای پاسخ دادن به شیوه ای قوی و متحد همکاری کرده است.

آلمان در این تلاش ها پیشرو بوده است و ما از نزدیک تلاش های خود را برای توقف خط لوله جریان شمالی 2 در صورت ادامه حمله روسیه به اوکراین هماهنگ کرده ایم .

رییس جمهور آمریکا در پایان گفت که پوتین با اقدامات خود انگیزه های زیادی را برای دنیا فراهم کرد تا گاز روسیه را کنار بگذارند و به سایر اشکال انرژی روی آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کاخ سفید درباره تحریم خط لوله نورد استریم 2

بیانیه کاخ سفید درباره تحریم خط لوله نورد استریم 2