مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 08:172022-02-24سياسي

کرونا در خوزستان همچنان جولان می دهد


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در 24 ساعت گذشته یک هزار و 279 بیمار کرونایی در استان شناسایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 10 هزار و 125 نفر به مراکز درمانی، بیمارستان ها و کلنیک های تنفسی مراجعه که پس از بررسی ها یک هزار و 279 بیمار کرونایی شناسایی که نسبت به روز گذشته 44 نفر افزایش یافته است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته نیز 88 بیمار کرونایی بستری که نسبت به روز گذشته پنج نفر کاهش یافته اند و 15 نفر نیز جان خود را از دست داده اند که این تعداد نسبت به روز گذشته 6 نفر افزایش یافته است.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: بیشتر افرادی که جان خود را از دست داده اند یا واکسن کرونا دریافت نکرده اند و یا دارای بیمار زمینه ای بوده و یا دیر مراجعه کرده اند و بیشتر این جان باختگان مربوط به بیمارانی هستند که در دو سه هفته گذشته بستری شده اند.

علوی بیان کرد: همچنین در 24 ساعت گذشته سه هزار و 73 بیمار بهبود که نسبت به روز گذشته 66 نفر افزایش یافته است و تاکنون 550 هزار و 943 نفر از ابتدای شیوع کرونا در خوزستان بهبود یافته اند و 21 هزار و 859  نفر نیز در قرنطینه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در خوزستان همچنان جولان می دهد

کرونا در خوزستان همچنان جولان می دهد