مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 08:272022-02-24اقتصادي

سند کاداستری 90 درصد اراضی ملی کشور صادر شده


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تا اول اسفند ماه سال 1400 سند مالکیت کاداستری قریب به 90 درصد اراضی ملی و دولتی با مساحت بالغ بر 124 میلیون هکتار صادر شده است که از آن میزان حدود 30 میلیون هکتار معادل 24 درصد طی چهار ماه اخیر محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حسن بابایی شامگاه چهارشنبه با حضور در جلسه شورای قضایی استان زنجان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت تمامی دستگاهها در اجرای قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور افزود: اگر از ظرفیت هایی که در دادگستری ها وجود دارد به درستی استفاده شود صدور اسناد کاداستری اراضی ملی و کشاورزی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: تعامل و همکاری خوبی که در سطح استان زنجان شکل گرفته باعث شده است که این استان در سطح کشور در حوزه صدور اسناد ملی پیشرو باشد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اهمیت اجرای کاداستر در کشور اظهار داشت: اگر دستگاههای متولی در اجرای قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور کم کاری نکرده و به وظایف قانونی خود عمل کنند مالکیت ها مشخص شده و زین پس شاهد بروز فساد در حوزه زمین نخواهیم بود.

بابایی با اشاره به سند تحول و تعالی قوه قضاییه تصریح کرد: بر اساس سند تحول و تعالی اقدامات اصلاحی خوبی در خصوص فرآیندهای خدمات رسانی سازمان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند کاداستری 90 درصد اراضی ملی کشور صادر شده

سند کاداستری 90 درصد اراضی ملی کشور صادر شده