مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 08:322022-02-24سياسي

استان بوشهر نیازمند تحول زیرساخت های درمانی است


امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر نیازمند تحول زیرساخت های درمانی است گفت: استان بوشهر دارای تاریخی پرشکوه در عرصه بهداشت و درمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنجشنبه در دیدار با وزیر بهداشت اظهار داشت: استان بوشهر به واسطه ارتباطات گسترده ای که داشته است دارای تاریخی بزرگ در حوزه سلامت است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر استان بوشهر در حوزه درمانی نیازهای فوق العاده ای دارد و باید نگاه بهتری به زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان بوشهر صورت بگیرد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: نیازهای استان بوشهر در این عرصه تأمین نشده است و باید تلاش شود که وضعیت سلامت در استان بوشهر به یک وضعیت استاندارد برسد.

وی خواستار افزایش تخت های بیمارستانی در استان بوشهر شد و بیان کرد: در زمینه تجهیزات درمانی مورد نیاز نیز باید اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه استان بوشهر تنها استانی است که فقط یک بیمارستان آموزشی دارد تاکید کرد: این استان ثروت بالایی برای کشور تولید می کند و استان اول است ولی از نعمات آن بی بهره است.

وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر در جریان بیماری کرونا وضعیت خوبی داشت ولی رفته رفته وضعیت در استان بحرانی شد و سپس با تلاش و همراهی و همکاری همگانی به وضعیت خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر نیازمند تحول زیرساخت های درمانی است

استان بوشهر نیازمند تحول زیرساخت های درمانی است