مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 08:522022-02-24اقتصادي

ذخیره سازی شش میلیون مترمکعبی آب در سازه های آبخیزداری طی 72 ساعت


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: در سازه های آبخیز داری خراسان جنوبی طی بارندگی روزهای اخیر(72 ساعت) شش میلیون مترمکعب آبگیری شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: در سازه های آبخیز داری خراسان جنوبی طی بارندگی روزهای اخیر(72 ساعت) شش میلیون مترمکعب آبگیری شد.

علیرضا نصرآبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بارندگی های بی وقفه و متوالی خراسان جنوبی در این چند روز اخیر، موجب ذخیره سازی شش میلیون مترمکعب در 2176 سازه آبخیزداری استان شد.

وی با بیان اینکه همچنین طی 72 ساعت گذشته یک میلیون مترمکعب آب در هلال های آبگیر استان جمع آوری شد، افزود: پیش از این نیز در بارندگی های دی و بهمن 32.

5 میلیون مترمکعب در این سازه ها ذخیره شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان کرد: تغییرات اقلیمی جهانی باعث شده است شدت و نوع بارش ها در کل کشور و استان متفاوت شود، در همین راستا باید در حوزه آبخیزداری این موضوع مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

نصرآبادی ادامه داد: البته در حوزه ملی اقدامات خوبی در سالیان گذشته انجام شده است و این رویکرد همچنان ادامه دارد و در مناطقی که اقدامات آبخیزداری انجام شده است میزان خسارت و سیلاب کمتر مشاهده شده و همچنین باید در سطح ملی رویکرد محل صندوق توسعه مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی شش میلیون مترمکعبی آب در سازه های آبخیزداری طی 72 ساعت

ذخیره سازی شش میلیون مترمکعبی آب در سازه های آبخیزداری طی 72 ساعت