مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 08:572022-02-24اجتماعي

اینجا هوایی برای زمین نیست


زمین اکنون با مشکلاتی مواجه است؛ از آلودگی هوا تا فرونشست زمین همگی داغی است بر پهنه زمین که انگار در کویر خشگ خراسان جنوبی بیشتر است.

- زمین، یکی از شگفتی های آفرینش است و با آغاز عصر ماشین و پیشرفت های صنعتی و علمی و رشد روزافزون علم گرایی، راه تسلط انسان بر آرزوی دیرینه اش یعنی تسلط بر طبیعت تا اندازه زیادی هموار شد.

مسألـه آلودگـی زمیـن یکـی از مسائل عمده محیط زیست و دغدغه عمده ای برای دست اندرکاران محیط زیست در سراسر جهان است.

مسأله میزان تولید زباله در سراسر جهان و یافتن محل دفن صحیح و بهداشتی آن از مسائل مهم به خصوص در کشورهای کوچک و در حال توسعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان خراسان جنوبی با محاط شدن بین دو کویر بزرگ لوت و مرکزی و همچنین بادهای 12روزه سیستان حدود 20 سال خشکسالی در وضعیت حساس تری واقع است؛ پدیده خشکسالی در عرصه های منابع طبیعی، فقر پوشش گیاهی و فرسایش خاک رابه همراه دارد و شیوع آفات و بیماری ها نیز در مراتع و جنگل ها از جمله آثار این پدیده است.

این زنگ ها برای زمین به صدا درآمد فاطمه دعاگویان، معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به ایسنا گفت: تقریباً چند دهه است که زنگ های خطر برای زمین به صدا درآمده است و روزی نیست که خبرها و گزارش هایی از سراسر جهان مخابره نشود و بیانگر نگرانی عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا هوایی برای زمین نیست

اینجا هوایی برای زمین نیست