مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 09:172022-02-24پزشكي

ابتلای بیش از 586 هزار نفر در خوزستان به کرونا از ابتدای همه گیری


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلای 586 هزار و 477 نفر در خوزستان به بیماری از ابتدای وقوع همه گیری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلای 586 هزار و 477 نفر در خوزستان به بیماری از ابتدای وقوع همه گیری تاکنون خبر داد.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 10 هزار و 125 نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک های تنفسی و بیمارستان های استان خوزستان مراجعه کردند که پس از بررسی های بالینی و تشخیصی، یک هزار و 279 بیمار شناسایی شده اند که میزان موارد شناسایی شده نسبت به روز گذشته، 44 مورد بیشتر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تعداد بیماران از ابتدای وقوع همه گیری تاکنون در خوزستان به 586 هزار و 477 نفر رسیده است.

علوی با بیان اینکه اکثر بیماران، سرپایی هستند و تعداد بیماران بستری کاهش یافته است، گفت: در این مدت 88 بیمار در بیمارستان های استان خوزستان بستری شدند که نسبت به روز قبل از آن پنج مورد کاهش در بستری ها داشته ایم.

در 24 ساعت گذشته 15 نفر از هم استانی ها نیز جان باختند که تعداد فوتی ها نسبت به روز قبل 6 مورد افزایش داشته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: اکثر جان باختگان فاقد سابقه واکسیناسیون علیه کرونا یا دارای بیماری زمینه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای بیش از 586 هزار نفر در خوزستان به کرونا از ابتدای همه گیری

ابتلای بیش از 586 هزار نفر در خوزستان به کرونا از ابتدای همه گیری