مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-24سياسي

تفویض اختیارات صنایع دستی به ادارات استانی


معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تفویض بخشی از اختیارات حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی به ادارات کل استان های کشور خبر داد و گفت: - این تفویض اختیارات با هدف تمرکززادیی و تسهیل گری انجام شده است.

پویا محمودیان شامگاه چهارم اسفندماه 1400در حاشیه بازدید از بازارچه صنایع دستی واقع در کاروانسرای تاریخی گنجعلیخان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنرمندان صنایع دستی استان کرمان بسیار خلاق، نوآور و توانمند هستند.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد که تنوع بالای رشته ها در استان کرمان بسیار ارزشمند است و بایستی به طراحی محصولات توجه ویژه ای شود و افزود: صنایع دستی کرمان سرشار از هنر، زیبایی و ذوق و سلیقه است.

او درباره احتمال ثبت شدن پنج شهر صنایع دستی استان کرمان در فهرست شهرهای ملی گفت: مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان سعی کرده است که پرونده های این شهرها را دقیق و کامل تکمیل کنند و همچنین کارشناسان و داوران نیز گزارشات مبسوطی ارایه داده اند و امیدواریم خبرهای خوبی برای اهالی هنرمند و هنردوست کرمانی داشته باشیم.

محمودیان بررسی مشکلات هنرمندان صنایع دستی را یکی دیگر از اهداف سفر خود به کرمان دانست و خاطرنشان کرد: با همفکری، راهکارهایی برای حل مشکلات اتخاذ خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیارات صنایع دستی به ادارات استانی

تفویض اختیارات صنایع دستی به ادارات استانی