مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-24بين الملل

آلمان پروژه گازی نورد استریم 2 را مسدود کرد


بزرگترین خط لوله انتقال گاز از روسیه به آلمان و اروپا به دلیل وضع تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا توسط آلمانها مسدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از راشاتودی، آلمان پروژه خط لوله گاز نورد استریم 2 دریای بالتیک که از روسیه به مقصد این کشور راه اندازی شده بود را مسدود کرد؛ این در حالی است که این خط لوله گازی صادرات به آلمان را دوبرابر می کرد.

آلمانها تحریم ها اتحادیه اروپا علیه روسیه و به رسمیت شناختن دونستک و لوهانسک را عامل این مسدود شدن خط لوله نورد استریم 2 اعلام کرده است.

تفرقه انگیزترین پروژه انرژی اروپا، به ارزش 11 میلیارد دلار در ماه سپتامبر به پایان رسید، اما گواهینامه و مجوز استفاده و افتتاح رسمی آن توسط آلمانها و اتحادیه اروپا صادر نشده بود و حال رسماً مسدود شد.

این خط لوله برای کاهش فشار بر مصرف کنندگان اروپایی راه اندازی شده بود به طوری که این مصرف کنندگان در حال حاضر انرژی خود را در بحبوحه فشارهای اقتصادی و هزینه های زندگی پس از کرونا با قیمت بسیار بالایی دریافت می کنند به همین دلیل دولت قبلاً میلیاردها دلار هزینه کرده اند تا هزینه وارده بر مصرف کنندگان را بکاهند.

اما قیمت بنچمارک گاز اروپا که در حال حاضر تحت قرارداد ماه مارس هلند است، 9.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان پروژه گازی نورد استریم 2 را مسدود کرد

آلمان پروژه گازی نورد استریم 2 را مسدود کرد