مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-24اقتصادي

تنشهای اوکراین قیمت نفت را تا 110 دلار بالا خواهد برد


بانک جی پی مورگان چیس اند کو پیش بینی کرد قیمتهای نفت احتمالا تحت تاثیر ادامه تشدید تنشها بر سر اوکراین، در سه ماهه دوم به 110 دلار در هر بشکه می رسند.

- بانک جی پی مورگان چیس اند کو پیش بینی کرد قیمتهای نفت احتمالا تحت تاثیر ادامه تشدید تنشها بر سر اوکراین، در سه ماهه دوم به 110 دلار در هر بشکه می رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، تحلیلگران بانک جی پی مورگان در یادداشتی نوشتند: بازار نفت احتمالا شاهد استمرار قیمتهای بالاتر در سه ماهه آینده خواهند بود اما قیمتها در پایان سال به 90 دلار می رسد.

این پیش بینی فرض را بر این گرفته است که تنشها میان روسیه و غرب بر سر اوکراین تشدید می شود و توافق هسته ای ایران، بخشی از عرضه را به بازار برمی گرداند.

نفت برنت هفته جاری برای نخستین بار از سال 2014 به مرز 100 دلار در هر بشکه صعود کرد.

در حالی که تنشها در اروپای شرقی قیمتهای نفت را بالاتر برده است، معامله گران انتظار دارند ذخایر نفت با فراتر رفتن تقاضا از عرضه، کاهش پیدا کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تحلیلگران جی پی مورگان اظهار کردند نفت برنت در سه ماهه آینده به 110 دلار در هر بشکه و وست تگزاس اینترمدیت به 107 دلار در هر بشکه می رسد که 22 دلار بالاتر از برآورد قبلی این بانک برای این دو گرید نفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنشهای اوکراین قیمت نفت را تا 110 دلار بالا خواهد برد

تنشهای اوکراین قیمت نفت را تا 110 دلار بالا خواهد برد