مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 09:472022-02-24دانش

سـومین کنگره پژوهشـی دانشـجویان دانشـگاه علوم پزشـکی هرمزگان برگزار شد


دبیر علمی کنگره پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کنگره های دانشـجویی فرصـت مناسـبی برای اندیشـمندان و دانش پژوهان جوان است تا با جدیدترین یافته های عرصــه دانش و فناوری آشــنا شــده و از دنیای علم و دســتاوردهای آن عقب نمانند.

- ایسنا/هرمزگان دبیر علمی کنگره پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کنگره های دانشـجویی فرصـت مناسـبی برای اندیشـمندان و دانش پژوهان جوان است تا با جدیدترین یافته های عرصــه دانش و فناوری آشــنا شــده و از دنیای علم و دســتاوردهای آن عقب نمانند.

پدرام بلبلی زاده در گفت و گو با ایسنا افزود: سـومین کنگره پژوهشـی دانشـجویان دانشـگاه علوم پزشـکی هرمزگان بعنوان یک رویداد کشوری، با هدف اعتلای دانش علوم پزشکی در بین دانشجویان و دانش پژوهان برگزار شد.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: کنگره سوم که به صورت رویداد آنلاین کشوری برنامه ریزی و اجرا شد، تداوم حرکتی ارزشمند است که در طی دو سال گذشته آغاز شده و شاهد پرباری روز افزون این رویداد پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هستیم.

دکتر امین رضا نیکپور عنوان کرد: تلاش های شبانه روزی کادر اجرایی و علمی کنگره که از دانشجویان پرتلاش و خوش فکر این دانشگاه و با همکاری دانشجویان اقصی نقاط کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سـومین کنگره پژوهشـی دانشـجویان دانشـگاه علوم پزشـکی هرمزگان برگزار شد

سـومین کنگره پژوهشـی دانشـجویان دانشـگاه علوم پزشـکی هرمزگان برگزار شد