مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 10:522022-02-24سياسي

موضوع مالیات بر خانه های لوکس برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (پنجشنبه 5 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، - با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موضوع مربوط به مالیات بر واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای گران قیمت برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (پنجشنبه 5 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، بند (ث) تبصره 6 لایحه بودجه را بررسی کردند.

محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی پیشنهادی درباره این بند ارائه داد مبنی بر اینکه واحد های مسکونی و باغ ویلا هایی که ارزش آن ها با احتساب عرصه و اعیان بیش از 150 میلیارد ریال باشد، مشمول مالیات به میزان دو در هزار می شود.

در ادامه جلسه عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکری، اظهار داشت: آنچه در متن مصوبه کمیسیون تلفیق آمده، این است که در سال 1401 مجموع ارزش واحد های مسکونی و باغ ویلا های گران قیمت باید از یک سقفی بیشتر باشد تا مشمول مالیات شود، اما در حال حاضر نماینده کمیسیون تلفیق می گوید که متن مصوبه اشتباه است و منظور هر واحد مسکونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع مالیات بر خانه های لوکس برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شد

موضوع مالیات بر خانه های لوکس برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شد