مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 10:572022-02-24حوادث

تصادف پژو و سمند در «دیر» یک کشته و 8 مصدوم برجای گذاشت


مسئول اورژانس 115 شهرستان دیّر گفت: تصادف پژو 405 و سمند در محور دوراهک به آبدان روبروی روستای گشتی یک کشته و هشت مصدوم برجای گذاشت.

- حسین ناظمیان پور مسئول اورژانس 115 شهرستان دیّر در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ساعت 20 و 33 دقیقه شب گذشته با اعلام به مرکز پیام فوریت های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر برخورد 2 دستگاه خودرو پژو و سمند در محور دوراهک به آبدان روبروی روستای گشتی بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس 115 دیّر، دوراهک، آبدان و پایگاه امداد جاده ای هلال احمر جاشک به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه یک دختر بچه چهار ساله به دلیل شدت صدمات وارده در دم فوت کرد و سه خانم 60 ، 45 و 18 ساله و یک نفر آقای 45 ساله پس از ارائه خدمات اولیه درمانی توسط تیم اورژانس 115 به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان منتقل شدند.

مسؤول اورژانس 115 شهرستان دیر اضافه کرد: سه مصدوم دیگر که خانم هایی با سن 45 ، 17 و 8 ساله بودند با انتقال به مرکز خدمات جامع سلامت آبدان توسط پزشک معاینه و ارائه خدمات اولیه پزشکی با توجه به صدمات وارده به ناحیه سینه، سر و پا و احتمال شکستگی به بیمارستان امام خمین (ره) اعزام شدند.

 راننده 37 ساله سمند نیز با رضایت شخصی حاضر به اعزام با آمبولانس نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف پژو و سمند در «دیر» یک کشته و 8 مصدوم برجای گذاشت

تصادف پژو و سمند در «دیر» یک کشته و 8 مصدوم برجای گذاشت