مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-24سياسي

گفتمان شهدا تسلیم ناپذیری در برابر مستکبران است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: گفتمان شهدا تسلیم ناپذیری در برابر استبداد و استکبار جهانی است تا عزت و عظمت اسلام و امت متدین مورد صیانت قرار گیرد.

- اردبیل-فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: گفتمان شهدا تسلیم ناپذیری در برابر استبداد و استکبار جهانی است تا عزت و عظمت اسلام و امت متدین مورد صیانت قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح پنجشنبه در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر، شهدای تیپ 37 شمالغرب و مدافعان حرم استان اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل، اظهار کرد: شهدا راه عزت و عظمت را برای این ملت باز کردند تا همه به روشنی با پیمودن این مسیر بقا و امنیت خود را تضمین کنند.

وی انحراف از این مسیر را حرکت بی ثمر و گمراهی محض دانست و خاطرنشان کرد: ما اگر نتوانیم در حساس ترین مقطع کنونی آرمان شهدا و امام و رهبری را تبعیت کنیم در رسیدن به سر منزل مقصود دچار گرفتاری و مشکلات خواهیم شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاد و خاطره سیدالشهدای عملیات بدر و خیبر را گرامی داشت و گفت: شهید مهدی و حمید باکری اقدام مجاهدانه ای را در این دو عملیات انجام داده و سعی کردند تا با همراهی رزمندگان لشکر عاشورا افتخاری ماندگار خلق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان شهدا تسلیم ناپذیری در برابر مستکبران است

گفتمان شهدا تسلیم ناپذیری در برابر مستکبران است