مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 11:322022-02-24سياسي

از ساخت و مرمت بناهای آستان کریمه اهل بیت(س) تا طراحی نرم افزار های بومی


معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) گفت: با توجه به گستردگی فعالیت هایی که در حرم مطهر صورت می گیرد حضور مدام مهندسان در عرصه های مختلف این آستان مقدس ضروری است اما این حضور در مدیریت فنی و مهندسی و مدیریت ارتباطات و فناوری اطلاعات نمود بیشتری دارد و خدمات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، 5 اسفند ماه روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که به دلیل ابداعات خواجه نصیر در علوم هندسه و مثلثات و تأثیر آن بر نجوم جدید نام او و مهندسی به هم گره خورده است.

به این مناسبت گفت و گویی را با مهندس هادی محمودنژاد معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت انجام داده ایم که وی به تشریح مهم ترین فعالیت های مدیریت فنی مهندسی و مدیریت ارتباطات و فناوری اطلاعات که بیشترین مهندسان آستان مقدس بانوی کرامت در این دو مدیریت حضور دارند پرداخته است: * با سلام خدمت شما و تبریک روز مهندس، در مدیریت فنی و مهندسی حرم مطهر چه فعالیت هایی به تازگی انجام شده و یا در دست اقدام است؟ سلام علیکم؛ بنده هم با تبریک روز مهندس خدمت همه مهندسان خدوم کشور به ویژه مهندسانی که در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مشغول خدمت رسانی به اهل بیت(ع) و زائران این آستان مقدس هستند این روز را گرامی می دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساخت و مرمت بناهای آستان کریمه اهل بیت(س) تا طراحی نرم افزار های بومی

از ساخت و مرمت بناهای آستان کریمه اهل بیت(س) تا طراحی نرم افزار های بومی