مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 11:372022-02-24سياسي

انتصاب 42 نفر از ایثارگران و خانواده معظم شهدا در مناصب اجرایی سمنان


استاندار سمنان با اشاره به انتصابات مدیران این استان در دولت سیزدهم گفت: در حوزه انتصابات در استان تا به امروز تعداد 42 مورد انتصاب از فرزندان و خانواده معظم شهدا، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به انتصابات مدیران این استان در دولت سیزدهم گفت: در حوزه انتصابات در استان تا به امروز تعداد 42 مورد انتصاب از فرزندان و خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و بسجیان صورت گرفته است سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست با کانون اساتید استان، با اشاره به استفاده از ایثارگران و خانواده معظم شهدا در پست های مدیریتی اظهار کرد: به این رویکرد در انتصاب مدیران، افتخار می کنیم و همچنان بر اساس سیاست های دولت پیش خواهیم رفت.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاهی تاکید و تصریح کرد: آمادگی داریم تا تشکیل اتاق فکر نخبگان را با حضور اساتید و نخبگان در دستور کار قرار داده و از ظرفیت اساتید و نخبگان در کمیسیون دانشجویی استان بهره ببریم.

استاندار سمنان با اشاره به لزوم پیوند صنعت و دانشگاه ادامه داد: ضرورت دارد تا مابین دانشگاه با صنعت، کشاورزی و گردشگری ارتباطی قوی شکل بگیرد.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان اضافه کرد: دانشگاه ها امروز باید به دنبال تحقق رویکرد اشتغال و کسب و کار محور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب 42 نفر از ایثارگران و خانواده معظم شهدا در مناصب اجرایی سمنان

انتصاب 42 نفر از ایثارگران و خانواده معظم شهدا در مناصب اجرایی سمنان