مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-24سياسي

تحول اجتماعی در نظام اسلامی با مرکزیت مساجد و محوریت امام محله شکل می گیرد


قائم مقام بنیاد هدایت با اشاره به اهمیت مساجد گفت: در نظام اسلامی تحول اجتماعی با مرکزیت مساجد و محوریت امام محله شکل می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز نشست تجلیل از امامان محلات شهری آذربایجان شرقی همراه با تجلیل از شریکه الامامان در تبریز برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت و حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد و در پایان از امامان محلات شهری آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام رضا غلامی در این مراسم گفت: یکی از ویژگی های شاخص در سیره نبی اکرم (ص) توجه ویژه ایشان به مسجد و آبادانی مساجد بود.

توجه نبی اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) به کارکردهای مسجد از جایگاه ویژه ای برخوردار بود.

وی سپس با تاکید بر اینکه طبق روایات حضور در مسجد برکات فراوانی دارد، افزود: حضور در مسجد که پایگاه توحید و ذکر است باعث تربیت انسان های مؤمن و نورانی شدن قلب می شود.

قائم مقام بنیاد هدایت با اشاره به اینکه محوریت نظام توحیدی مسجد است، بر اهمیت و موضوعیت مساجد و توجه به کارکردهای آن در حکمرانی اسلامی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول اجتماعی در نظام اسلامی با مرکزیت مساجد و محوریت امام محله شکل می گیرد

تحول اجتماعی در نظام اسلامی با مرکزیت مساجد و محوریت امام محله شکل می گیرد