مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-24اقتصادي

افزایش جرایم اینترنتی در ماه های پایانی سال


در ماه پایانی سال با توجه به حجم بالای خرید و فروش های اینترنتی جرایم در این حوزه افزایش پیدا می کند.

- ایسنا/اردبیل رییس پلیس فتای استان اردبیل گفت: در ماه پایانی سال با توجه به حجم بالای خرید و فروش های اینترنتی جرایم در این حوزه افزایش پیدا می کند.

قهرمان طالع در جلسه بررسی آخرین وضعیت جرایم فضای مجازی و رایانه ای در اردبیل اظهار کرد: بحث کلاهبرداری در فضای مجازی به شکل گسترده و با شگردهای خاص در ایام پایانی سال انجام می شود تا شاهد سودجویی از همشهریان و کلاهبرداری از آنها باشیم.

وی تصریح کرد: افراد سودجو و کلاهبردار با شگرد خاص و طراحی کانال های مختلف سعی می کنند تا همشهریان را نسبت به خرید پوشاک و دیگر وسایل مورد نیاز مورد تشویق و ترغیب قرار دهند که بهتر است همشهریان تا کسب اطمینان کامل از این خرید و فروش پرهیز کنند.

رییس پلیس فتای استان اردبیل گفت: به بهانه های مختلف تبلیغات عجیب و غریب راه اندازی می کنند تا امکان جلب اعتماد مشتریان را فراهم کنند در حالی که خلاف واقع اجناس با کیفیت پایین به فروش رسیده و زمینه تضییع حقوق مصرف کننده به وجود می آید.

قهرمان طالع از همشهریان خواست تا در خریدهای اینترنتی به نماد الکترونیکی و نشان تجاری واحدهای فعال و فروشگاه های عرضه محصولات توجه کرده و خرید خود را با اطمینان خاطر بعد از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جرایم اینترنتی در ماه های پایانی سال

افزایش جرایم اینترنتی در ماه های پایانی سال