مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-24سياسي

اطلس فقر هرمزگان برای حل مشکل مسکن محرومان باید مورد توجه باشد


برای حل مشکل مسکن محرومان باید به اطلس فقر استان توجه شود.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: برای حل مشکل مسکن محرومان باید به اطلس فقر استان توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه هیئت امنای حساب 100 امام با حضور حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار شد.

استاندار هرمزگان در این جلسه با تاکید بر تلاش حداکثری همه دستگاه ها برای رفع مشکل مسکن محرومان در سطح استان اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی و مهم دولت مسئله تولید و تأمین مسکن به خصوص برای اقشار محروم و کمتر برخوردار است.

وی افزود: فقر در نقاط مختلف استان وجود دارد و منحصر به یک یا دو منطقه و شهرستان نیست از این رو طبقه بندی فقر مهم بوده و بر همین مبنا اطلس فقر استان تهیه شده است.

دوستی گفت: تا پیش از این متأسفانه تقسیم بندی درستی در خصوص فقر استان وجود نداشت اما باید توجه داشت الان در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این انقلاب در اوج پختگی و بلوغ خود قرار دارد و نباید بر اساس احساسات در خصوص فقر و رفع آن تصمیم گیری کرد.

وی تصریح کرد: آنچه مورد تاکید است رفع محرومیت و فقر و ساخت مسکن محرومان بر اساس شاخص ها و توجه به اطلس فقر استان است، از این رو باید افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و افراد ناتوان و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس فقر هرمزگان برای حل مشکل مسکن محرومان باید مورد توجه باشد

اطلس فقر هرمزگان برای حل مشکل مسکن محرومان باید مورد توجه باشد