مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-24حوادث

عملیات پیچیده در غرب خوزستان/ کشف 8 کیلو مواد مخدر شیشه از سوداگران مرگ


فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر از کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه طی یک عملیات پیچیده در مرز جنوب غربی خوزستان خبر داد.

- سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مرزبانان گردان دوم تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی جزیره امام حسن عسکری در آبادان مطلع شدند.

  وی افزود: دلاورمردان گردان دوم عمار تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) محل تردد قاچاقچیان را شناسایی و با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین گیر کردن قاچاقچیان شدند.

  سردار کشاورز تصریح کرد: سوداگران مرگ قصد داشتند در فرصتی مناسب مواد مخدر را از عراق به عمق کشور انتقال دهند که با حضور به موقع و هوشمندانه مرزبانان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

  وی بیان داشت: مرزبانان موفق شدند، ضمن کشف مقدار هشت کیلو گرم موادمخدر از نوع شیشه به همراه یک قایق و هزار و 500 دلار از قاچاقچیان کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پیچیده در غرب خوزستان/ کشف 8 کیلو مواد مخدر شیشه از سوداگران مرگ

عملیات پیچیده در غرب خوزستان/ کشف 8 کیلو مواد مخدر شیشه از سوداگران مرگ