مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:122022-02-24سياسي

لزوم نقش آفرینی احزاب در جهاد تبیین


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: نقش احزاب در جهاد تبیینی و روشنگری جامعه بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آگاهی دادن به مردم از خدمات بزرگ نظام ضروری است و احزاب می توانند در این عرصه موثر باشند.

محمدی با اشاره به صبغه درخشان حزب موتلفه اسلامی در نظام جمهوری اسلامی و نیز احترام به فعالیت احزاب در چارچوب قانون را برای سرزندگی و پویایی جامعه ضروری عنوان کرد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان، همچنین انتخابات را یکی از ستون های نظام و تبلور جمهوریت و مردم سالاری دینی تلقی و خاطرنشان کرد: یکی از کارکردهای مهم احزاب، جدای از معرفی کاندیدای مورد حمایت، بسترسازی شور انتخاباتی بوده و مورد ترغیب دست اندرکاران انتخابات است.

در این دیدار، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان نیز اظهار کرد: شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات به عنوان دیده بان مهم نظام در عرصه صیانت از قانون اساسی و نیز سپردن مسئولیت های تصمیم گیری و قانون گذاری به افراد صالح و شایسته در کشور ضروری بوده و کارکرد این نهاد حساس و بسیار خطیر است.

رضا رحیم پور با بیان اینکه ناکارآمدی شوراها، دولت و یا مجلس در دوره های گذشته، ناشی از اتکا نکردن به احزاب مسئولیت پذیر بوده است، ادامه داد: اگر در جامعه، احزاب به درستی و به معنای واقعی یک حزب متعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نقش آفرینی احزاب در جهاد تبیین

لزوم نقش آفرینی احزاب در جهاد تبیین