مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:322022-02-24اقتصادي

بنیاد مستضعفان برای اشتغالزایی تسهیلات ارزان تر در اختیار قرار دهد


بنیاد مستضعفان تسهیلات با سود ارزان تری در راستای حمایت از کارافرینی و ایجاد اشتغال، در اختیار متقاضیان قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در دیدار با رییس و مدیران عامل واحدهای وابسته به بنیاد مستضعفان استان با بیان اینکه مجموعه های تولیدی و خدماتی وابسته به بنیاد مستضعفان در استان رشد کمی و کیفی خوبی داشتند اظهار کرد: ضرورت دارد که بنیاد مستضعفان در حوزه بانک و سرمایه، منابع مالی خود را افزایش  و بخش عظیمی از آن را در حوزه تسهیلات در راستای تولید و ایجاد اشتغال در استان قرار دهد.

  وی گفت: مجموعه های تولیدی سیمان در استان، بسیار حائز اهمیت هستند و با آغاز نهضت ملی مسکن و سهم همدان که ساخت صد هزار واحد است، تولیدات سیمان هگمتان و نهاوند مجموعاً در حدود سه میلیون تن است.

استاندار همدان ادامه داد: سیمان نهادند و هگمتان می توانند با تولید بیشتر، نقش مهمی در پیشبرد ساخت صدهزار واحد مسکن در نهضت ملی مسکن و تامین نیاز استان ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت استان، برای افزایش سهمیه ورودی گاز صنایع استان به طور جدی در حال تلاش و پیگیری است تأکید کرد: توقع مردم و دولت در شرایط فعلی کشور، از بنیاد مستضعفان، عملکرد مبتنی بر کمک، مساعدت و نقش آفرینی موثر درحوزه های اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان برای اشتغالزایی تسهیلات ارزان تر در اختیار قرار دهد

بنیاد مستضعفان برای اشتغالزایی تسهیلات ارزان تر در اختیار قرار دهد