مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:422022-02-24بين الملل

دارایی های روسیه در اتحادیه اروپا مسدود می شود


اورسلا فن در لاین رییس کمیسیون اروپا در واکنش به تحولات اخیر در اوکراین گفت: دارایی های روسیه در اتحادیه اروپا مسدود می شوند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییس کمیسیون اروپا در یک نشست خبری در بروکسل که جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز وی را همراهی می کرد، گفت: ما موارد راهبردی روسیه را (در اروپا) هدف قرار داده ایم.

رییس کمیسیون اتحادیه اروپا افزود: دارایی های روسیه در اتحادیه اروپا مسدود می شوند و دسترسی این کشور به بازارهای مالی اروپا نیز گرفته می شود.

فُن در لاین در ادامه گفت: ما می دانیم که میلیون ها روس خواهان جنگ نیستند، اما ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه زمان را به دوران امپراتوری روسیه بازگردانده و آینده مردم روسیه را به مخاطره افکنده است.

رییس کمیسیون اتحادیه اروپا افزود: ما خواستار پایان دادن به این خشونت (حمله به اوکراین) و خارج شدن نیروهای نظامی روسیه از قلمرو اوکراین هستیم.

فُن در لاین در ادامه مدعی شد: ما به پوتین اجاره نخواهیم داد تا ساختار امنیتی اروپا را که چندین دهه است پابرجا مانده، درهم شکند؛ ما به پوتین اجازه نخواهیم داد تا جاری بودن قانون را با جاری کردن زور و قدرت جایگزین سازد؛ اتحادیه اروپا در کنار اوکراین و ملت این کشور ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارایی های روسیه در اتحادیه اروپا مسدود می شود

دارایی های روسیه در اتحادیه اروپا مسدود می شود