مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:522022-02-24حوادث

سقوط پل عابرپیاده در محور شهرضا-اصفهان به دلیل بی احتیاطی راننده تریلی+عکس و فیلم


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به سقوط پل عابر پیاده مقابل شهرک رازی شهرضا گفت: بی احتیاطی راننده در اثر عدم رعایت نکات ایمنی منجر به این حادثه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، شب گذشته حدود ساعت 23 یک دستگاه تریلی کمپرسی حامل بار شن از شهرضا به سمت اصفهان در حرکت بوده که به دلایل نامعلوم جک کمپرسی عمل می کند و در حین حرکت بالا می آید و با پل عابر پیاده مقابل شهرک رازی شهرضا برخورد می کند و پل خسارت جدی می بیند.

در این حادثه پل در هم می پیچد و روی دو باند رفت و برگشت محور شهرضا به اصفهان سقوط می کند و جاده چندین ساعت مسدود می شود که با حضور به موقع عوامل راهداری، هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راه و گشت راهداری با چند دستگاه جرثقیل پل از روی جاده جمع آوری می شود؛ همچنین بخشی از شن که بار کمپرسی بود نیز در جاده ریخته می شود که شن ها نیز از وسط جاده جمع آوری شد.

  در ساعت 7 صبح جاده بازگشایی می شود؛ در این مدت تردد با حضور عوامل پلیس راه از کنار گذر محور هدایت شد، این حادثه تلفات جانی نداشت؛ طول این پل بیش از 30 متر بوده است.

اصغر زارع، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره این حادثه گفت: جک کمپرس تریلی در حین تردد بالا می رود و راننده متوجه نمی شود و به پل برخورد می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط پل عابرپیاده در محور شهرضا-اصفهان به دلیل بی احتیاطی راننده تریلی+عکس و فیلم

سقوط پل عابرپیاده در محور شهرضا-اصفهان به دلیل بی احتیاطی راننده تریلی+عکس و فیلم