مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-24دانش

توجه به نظرات نخبگان دانشگاهی کشور را در ریل توسعه قرار می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری، معاون وزیر علوم در نشست با دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه های استان ایلام اظهار داشت: - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: توسعه و پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها منوط به فعالیت جریان ها و کانون های دانشجویی بویژه نخبگان مراکز آموزش عالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری، معاون وزیر علوم در نشست با دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه های استان ایلام اظهار داشت: جریان جوان دانشجویی به معنای واقعی آینده سازان کشور هستند.

کلانتری افزود: در میان جریان عظیم دانشجویی که حدود سه میلیون نفر در کشور هستند، بی تردید مسوولیت دانشجویان نخبه، تشکل ها و کانون های فرهنگی بی بدیل است.

معاون وزیر علوم تاکید کرد: تشکل ها، انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و هنری دانشجویی، در واقع گروه های اجتماعی هستند که کار گروهی را تجربه و در این راستا تلاش می کنند که کشور را در ریل توسعه قرار دهند.

وی بیان کرد: خواه یا ناخواه همواره مشکلات و مسایلی در مسیر فعالیت های دانشجوان فرهنگی هیات ها وجود دارد، اما در نهایت برنده تمامی مناظرات و مباحث، فعالان فرهنگی و اجتماعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به نظرات نخبگان دانشگاهی کشور را در ریل توسعه قرار می دهد

توجه به نظرات نخبگان دانشگاهی کشور را در ریل توسعه قرار می دهد