مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:172022-02-24حوادث

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شرق استان تهران


معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و کشف مقدار 1467 گرم انواع موادمخدر و پلمپ 41 اتاقک و انهدام دو حلقه چاه نگهداری مواد مخدر در یکی از نقاط آلوده شهرستان پیشوا خبر داد.

- سرهنگ مصطفی علیزاده ظهر امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر ، با برنامه ریزی قبلی موضوع در دستور کار پلیس شرق استان تهران قرار گرفت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در این عملیات مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری سه عامل تهیه و توزیع مواد مخدر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل اختفای این عاملان افیونی یک کیلو و 462 گرم مواد مخدر ، آلات استعمال و دستگاه های توزین مواد مخدر کشف و تعداد 41 اتاقک محل استعمال مواد مخدر پلمب و مالکان این امکنه تحت پیگیرد قانونی قرار گرفتند.

علیزاده با اشاره به تداوم اجرای این طرح از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی که همواره با هدف سودجویی های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شرق استان تهران

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شرق استان تهران