مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-24سياسي

مردم با زور به پلتفرم های داخلی کوچ نمی کنند


عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی با بیان اینکه بعد از کرونا تعداد افرادی که در این فضا کسب درآمد می کنند بیشتر شده و تعداد زیادی هم از شبکه های اجتماعی برای معرفی و تبلیغ کسب و کارشان استفاده می کنند، - گفت که اگر شرایط لازم فراهم شود امکان رقابت پلتفرم های داخلی با خارجی ها وجود دارد، اما انتظار اینکه مردم با بسته شدن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به پلت فرم های داخلی کوچ کنند محقق نخواهد شد.

رضا الفت نسب در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه نگرانی عمده فعالان کسب و کار مجازی این است که در آماده سازی طرح صیانت از بخش خصوصی نظرخواهی نشده، تصریح کرد: بعد هم که با بلند شدن سر و صدای رسانه ای جلساتی برگزار شد، ما در دو نوبت نزدیک به 70 نقد به بند به بند این طرح وارد و پیشنهادی ارائه کردیم.

جلسات مختلفی هم در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

اما اینکه ناگهانی بدون توجه به نظرات کارشناسان و نظر مرکز پژوهش ها طرح صیانت تصویب و در همان شب باطل می شود، جای نگرانی دارد.

وی افزود: در وضعیتی که مجلس باید تلاش خود را بر موضوع بودجه بگذارد، کمیسیونی با این کیفیت تشکیل می شود و اعلام می کند چند دقیقه ای نسخه جدید طرح صیانت را تحویل گرفته و بعد هم آن را تصویب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با زور به پلتفرم های داخلی کوچ نمی کنند

مردم با زور به پلتفرم های داخلی کوچ نمی کنند