مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:422022-02-24سياسي

تدوین تدابیر از امتیازات سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت


یک عضو اندیشکده سیاست الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: اگر دولتی تاسیس شود که بتواند خود را از عرصه های اجرایی کنار بکشد و به کار اصلی خودش یعنی کارگزاری و مدیریت بپردازد به یقین به جامعه طراز و درجه یک تمدن نوین، - یک عضو اندیشکده سیاست الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: اگر دولتی تاسیس شود که بتواند خود را از عرصه های اجرایی کنار بکشد و به کار اصلی خودش یعنی کارگزاری و مدیریت بپردازد به یقین به جامعه طراز و درجه یک تمدن نوین، دست پیدا خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی مرتضویان در گفت وگویی تفصیلی به نقد و ارزیابی عملکرد مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت طی یک دهه گذشته پرداخت و گفت: یکی از امتیازات بسیار بزرگ سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت استفاده از واژه تدبیر در فرهنگ واژگانی این سند است.

واژه تدبیر در فرهنگ سند الگو فقط محدود به مباحث تئوریک و نظریه نیست بلکه تا مرحله عمل و اجرا و سنجش نتایج کار را دنبال می کند.

مشروح این گفت وگو را در ادامه بخوانید.

*با توجه به اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در شعار جمهوری اسلامی از نظر تقدم و تأخر، جمهوری را بر اسلامی مقدم می دانستند چرا در نامگذاری اسم مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اسلامی بر ایرانی مقدم نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین تدابیر از امتیازات سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

تدوین تدابیر از امتیازات سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت