مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:422022-02-24سياسي

ناجا در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال دغدغه جدی دارد


سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: موضوع چهارشنبه آخر سال و برگزاری آن نباید دستاویزی برای معاندان نظام و فرصت طلبی های آنان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ رحیم خامدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از حوادث اجتماعی که در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان قزوین برگزارشد، گفت: ناجا مسائل مرتبط با آخرین چهارشنبه سال و نحوه پیشگیری از حوادث آن را به صورت سالانه ابلاغ می کند و از طریق اقداماتی مانند اطلاع رسانی و عملیات روانی، پیشگیری های لازم گوشزد می شود.

   وی افزود: نیروی انتظامی همواره نسبت به موضوع چهارشنبه آخر سال دغدغه دارد و با هرگونه هنجارشکنی در این دست از مراسمات که به نظم و امنیت جامعه آسیب بزند، با جدیت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ خامدی تصریح کرد: بدخواهان کشورمان همواره سعی دارند از طریق سوءاستفاده از این برنامه ها، به تامین منافع نامشروع شان بپردازند و دراین راستا باید برای جلوگیری از این تحقق این نیات شوم هوشیار بود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان ادامه داد: 79 نفر در آخرین چهارشنبه سال گذشته آسیب دیدند و علیرغم اینکه موارد لازم گوشزد شده بود شاهد افزایش آمارآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال دغدغه جدی دارد

ناجا در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال دغدغه جدی دارد