مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-24سياسي

اختصاص سهمیه جدید قیر رایگان برای مناطق کم برخوردار شهر اردبیل


شهردار اردبیل از اخذ موافقت اختصاص سهمیه جدید 1000 تنی قیر رایگان ویژه مناطق کم برخوردار اردبیل از سوی معاون وزیر راه وشهرسازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اظهار کرد: به دنبال پیگیری های قبلی و حمایت های اعضای شورای شهر و نمایندگان مرکز استان در مجلس، موافقت معاون وزیر راه وشهرسازی را در خصوص اختصاص یک هزار تن قیر رایگان برای پیشبرد کارهای عمرانی و سامان دهی معابر محلات و مناطق کم برخوردار شهر اردبیل، اخذ کردیم.

وی افزود: پس از موفقیت در جذب اعتبارات نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری و اخذ سهمیه اول 1200 تنی قیر رایگان طی ماه های اخیر در پایتخت، اخذ این سهمیه جدید 1000 تنی قیر رایگان، سومین گام توسعه شهر اردبیل در سطح ملی است.

تدوین برنامه بهسازی و آسفالت ریزی معابر شهر اردبیل شهردار اردبیل بیان کرد: برقراری توازن در توسعه شهر با توزیع مناسب ثروت، امکانات، خدمات و شبکه های شهری را از اهداف راهبردی ما در سیستم مدیریت شهری کلانشهر اردبیل بوده و حفظ این راهبرد در هر شرایطی حائز اهمیت است.

صفری تصریح کرد: برنامه بهسازی و آسفالت ریزی معابر شهر اردبیل، با نگاه ویژه به مناطق 13 گانه تدوین شده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سهمیه جدید قیر رایگان برای مناطق کم برخوردار شهر اردبیل

اختصاص سهمیه جدید قیر رایگان برای مناطق کم برخوردار شهر اردبیل