مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 14:372022-02-24سياسي

تمامی زندگی شهید قهاری پر از بندهای زرین جهاد و مبارزه با ستمگران است


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: تمامی زندگی سردار سرتیپ شهید سعید قهاری سعید پر از بندهای زرین و پرافتخار جهاد و مبارزه علیه قلدران ، - ایسنا/همدان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: تمامی زندگی سردار سرتیپ شهید "سعید قهاری سعید "پر از بندهای زرین و پرافتخار جهاد و مبارزه علیه قلدران ،قداره بندان، زورگویان، متجاوزان، زیاده خواهان و ستمگران بوده که این بندهای پرافتخار جزو فرهنگ و اعتقادات دینی ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده در مراسم بزرگداشت پانزدهمین سالگرد شهادت شهید سردار سرتیپ شهید قهاری سعید که در مسجد جامع شهر اسدآباد با حضور پرشکوه مردم و مسولین،خانواده معزز شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد،اظهار کرد:مسئول یعنی الگو و سردار سرتیپ شهید سعید قهاری سعید یکی از فرماندهان به تمام معنا و انسان کامل و الگو تمام عیار در تمامی حوزه های یک عبد خالص خدا بود.

وی افزود:سردار سرتیپ شهید سعید قهاری سعید با تمام سوابق و آن همه جانفشانی و ایثار یکی از فرماندهان شهید گمنام استان همدان و ایران اسلامی است.

فلاح زاده با بیان اینکه خداوند توفیق شهادت را نصیب شهید قهاری کرد و چه مقامی بالاتر از شهادت؟خاطر نشان کرد: خدامحوری،بصیرت و شناخت وظیفه و عمل به وظیفه ،اخلاق ،مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی زندگی شهید قهاری پر از بندهای زرین جهاد و مبارزه با ستمگران است

تمامی زندگی شهید قهاری پر از بندهای زرین جهاد و مبارزه با ستمگران است