مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 14:372022-02-24فرهنگي

خاطره کارگردان «درچشم باد» از بازیگر تاجیکی سریالش


مسعود جعفری جوزانی، کارگردان «در چشم باد» در مستندی که به بهانه نسختین سالگرد درگذشت «حبیب الله عبدالرزاق‎اف» هنرمند تاجیکی این سریال ساخته شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مستند حبیب الله با پژوهشگری و تهیه کنندگی سحر جعفری جوزانی و به کارگردانی و تدوین مهدی حاجی یوسف آماده نمایش شده و به مناسبت هشتاد و پنجمین زادروز زنده یاد حبیب الله عبدالرزاق‎اف هنرمند مردمی کشور تاجیکستان و بازیگر نقش حسام در سریال تاریخی در چشم باد به نویسندگی و کارگردانی مسعود جعفری جوزانی پخش می شود.

مسعود جعفری جوزانی کارگردان در چشم باد در این مستند درباره شادروان حبیب الله عبدالرزاق‎ می گوید: در شهر دوشنبه تاجکستان دیدمش، چشم های مهربونی داشت؛ وقتی اسم ایران را شنید، گُل از گُلش شکفت.

عاشقش شدم چون عاشق سینما بود.

وقتی بهش گفتم که با دوربین 35 میلیمتری می خواهیم فیلم بسازیم و سریال در چشم باد را درست کنیم؛ قاه قاه زد زیر خنده، گفت که حالا فیلم ها را در کنار خیابان های همه جای دنیا می فروشند.

  نویسنده و کارگردان سریال تاریخی در چشم باد در ادامه سخنانش افزود: حبیب الله عبدالرزاق‎ پر از انرژی بود، همان نیروی محرکه ای که لازم است تا بیننده های سینما را به وجد بیاورد؛ اما مثل بقیه هنرمندها حساس بود و از دخالت سیاست مدارها در کارهای هنری به شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره کارگردان «درچشم باد» از بازیگر تاجیکی سریالش

خاطره کارگردان «درچشم باد» از بازیگر تاجیکی سریالش