مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 15:322022-02-24سياسي

تاکید معاون فرهنگی وزیر علوم بر تدارک برنامه های فاخر برای بازگشایی دانشگاه ها 


معاون فرهنگی و اجتماعی  وزارت علوم گفت:  از فرصت کرونا می توان برای تعلیق میراث های غلط فرهنگی در دانشگاه ها  بهره ببریم.

- دکتر عبدالحسین کلانتری در نشست معاونان فرهنگی منطقه 5، دانشگاه های کشور در دانشگاه ایلام اظهار کرد: رسالت همه ما رونق فعالیت ها و برنامه های فرهنگی حتی در صورت تداوم شرایط کرونایی است و ما هر دفعه اگر بخواهیم به بهانه این مشکلات فعالیت فرهنگی را ملغی کنیم واقعا درست نیست.

وی گفت: در شرایط کرونایی در توسعه آموزش اتفاق بزرگی صورت گرفت و امورش به سمت فضای مجازی رفت اما در حوزه فرهنگ این کار را نکرده ایم و اگر کردیم بسیار بسیار کم بوده و جمع کثیری از فعالیت های دانشجویان از دست دادیم و این واقعاً مورد قبول نیست.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم گفت: شاید همین هم باعث شده که بسیاری از بودجه های فرهنگی از حوزه فرهنگ رفته اند چون کار جدید و متناسب با شرایط کرونایی تعریف نشده و باید سناریوی خودمان را داشته باشیم و این به این معنا نیست که اصلاً کاری انجام نشده اما با نقطه ی مطلوب فاصله داریم.

کلانتری با تاکید بر اینکه باید برای بازگشایی دانشگاه ها برنامه ویژه داشته باشیم، گفت: شرایط کنونی بازگشایی مانند بازگشایی بعد از انقلاب فرهنگی است و ورود دانشجویان به داخل دانشگاه آدابی میخواهد و برخی از دانشگاه ها این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون فرهنگی وزیر علوم بر تدارک برنامه های فاخر برای بازگشایی دانشگاه ها 

تاکید معاون فرهنگی وزیر علوم بر تدارک برنامه های فاخر برای بازگشایی دانشگاه ها