مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 15:422022-02-24سياسي

تأکید بر«رویکرد تربیتی» در نهضت راه اندازی جلسات قرآنی خانگی


حجت الاسلام عیدی با تأکید بر رویکرد تربیتی «طرح نورالثقلین» از پیگیری این طرح توسط ادارات امور قرآنی تبلیغات اسلامی استانها خبر داد.

- حجت الاسلام عیدی با تأکید بر رویکرد تربیتی طرح نورالثقلین از پیگیری این طرح توسط ادارات امور قرآنی تبلیغات اسلامی استانها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حد توجیه عوامل اجرایی در استان ها متوقف شد و از هفت ماه پیش دوباره با یک نگاه ویژه راه اندازی شد.

وی ادامه داد: برای آغاز نهضت قرآنی نورالثقلین یا نهضت راه اندازی جلسات قرآنی خانگی در کشور، در گام اول به شناسایی مدرسان پرداختیم و در همین راستا نیز از هر استان مدرسانی انتخاب شدند و دوره آموزشی آنان با حضور 400 نفر برگزار شد.

در گام دوم، شناسایی و رصد مؤسسات قرآنی انجام گرفت که آیا توانایی راه اندازی جلسات خانگی قرآن در مناطق خود رادارند یا خیر؟ حجت الاسلام عیدی بابیان اینکه از یک ماه پیش سفرهای استانی در این زمینه آغاز شد و از سفر به استان خوزستان در هفته گذشته و سرکشی به مؤسسات شهرهای اهواز، شوش، اندیمشک، خرمشهر و آبادان خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه این طرح از ماه رمضان سال 1401 در کشور اجرایی خواهد شد افزود: نگاه ما در طرح نورالثقلین با جلسات مرسوم که معمولاً جلسات قرائت قرآن و رفع اشکال است متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر«رویکرد تربیتی» در نهضت راه اندازی جلسات قرآنی خانگی

تأکید بر«رویکرد تربیتی» در نهضت راه اندازی جلسات قرآنی خانگی