مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 17:522022-02-24اقتصادي

تحرک بخشی به تجارت فرامرزی / تشکیل مس آذربایجان مطالبه مردم و مسئولان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های مسئولین عالی استان طی ماه های اخیر در خصوص تحرک بخشی به تجارت فرامرزی بر حرکت در مسیر تسهیل سرمایه گذاری و حمایت از کسب و کارها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان امروز در جلسه شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه میل به سرمایه گذاری در منطقه بسیار افزایش داشته و جایگاه ویژه و ممتازی در این حوزه داریم، اظهار کرد: در دو ماه گذشته فقط در یکی از شهرک های صنعتی استان بیش از 124 مورد سرمایه گذاری مولد انجام شده و حضور سرمایه گذاران خارجی و مشارکت با فعالین اقتصادی داخلی موجب رونق تولید، ایجاد اشتغال و توسعه پایدار خواهد شد.

وی با اشاره به قدمت تاریخی تولید و تجارت در استان و پیشینه مردم آذربایجان در زمینه فرهنگ کار و ثروت آفرینی، افزود: بخش خصوصی توانمند و ریشه دار استان با تکیه بر همت ستودنی فعالان اقتصادی خود، محور توسعه منطقه بوده و باید از این ظرفیت استثنایی و مزیت بزرگ بهره لازم را ببریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی جهت گیری استان را به سمت تولید با کیفیت و صادرات محور عنوان کرد و ادامه داد: تولید بدون صادرات محکوم به شکست است و باید در همین راستا از ظرفیت متخصصان، صنعتگران و تولیدکنندگان داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرک بخشی به تجارت فرامرزی / تشکیل مس آذربایجان مطالبه مردم و مسئولان

تحرک بخشی به تجارت فرامرزی / تشکیل مس آذربایجان مطالبه مردم و مسئولان