مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 18:022022-02-24حوادث

نوجوان 19 ساله دارابی از چنگ آدم ربایان رهایی یافت


با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان نوجوان 19ساله از چنگال آدم ربایان رها شد و به آغوش خانواده بازگشت.

- ، سرهنگ علیرضا نوشاد ، با اعلام جزییات این خبر اظهار داشت: در پی ربایش نوجوانی 19ساله در 15 بهمن ماه سال جاری در یکی از محلات بخش فورگ داراب، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک سواری پژو 405 با پلاک مخدوش این نوجوان را ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع به منظور حفظ جان این فرد، ماموران پلیس آگاهی تلاش گسترده ای را آغاز و مطلع شدند آدم ربایان به دلیل اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده (معامله ناصواب مواد مخدر) او را گروگان گرفته اند.

سرهنگ نوشاد تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی موفق شدند در این خصوص 2 نفر از آدم ربایان را شناسایی و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی آنان را کمتر از 17 روز در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: روز گذشته همدستان آدم ربایان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند گروگان را در شهرستان بندرعباس رها و فرد ربوده شده خود را به پلیس آگاهی داراب معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان 19 ساله دارابی از چنگ آدم ربایان رهایی یافت

نوجوان 19 ساله دارابی از چنگ آدم ربایان رهایی یافت