مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 18:072022-02-24اقتصادي

توان بالای نظام مهندسی در تسریع پروژه های مسکن ملی


سازمان نظام مهندسی استان با بهره گیری از توان مهندسی بسیار بالا، می تواند در سرعت بخشی و روان سازی اجرای پروژه های مسکن نهضت ملی، - ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: سازمان نظام مهندسی استان با بهره گیری از توان مهندسی بسیار بالا، می تواند در سرعت بخشی و روان سازی اجرای پروژه های مسکن نهضت ملی، خدمات ارزنده ای ارائه کند.

محمودرضا طالبان پنج شنبه 5 اسفند در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز مهندس، گفت: سازمان نظام مهندسی به عنوان یک تشکل حرفه ای بزرگ در صنعت ساختمان نقش بسیار مهم و تاثیر گذار در نهضت ملی مسکن دارد.

او افزود: در شرایط فعلی ساخت مسکن در اولویت طرح های مهم و اساسی دولت سیزدهم قرار گرفته است و سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک تشکل حرفه ای بزرگ و تاثیر گذار در صنعت ساختمان در این مهم، هم در بعد کیفی و هم در بعد کمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: همکاری و همدلی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در عرصه بزرگ طرح نهضت ملی مسکن بسیار سرنوشت ساز و حائز اهمیت است.

طالبان با اشاره به تعداد بیش از 30 هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، عنوان بیان کرد: سازمان نظام مهندسی استان با بهره گیری از توان مهندسی بسیار بالا با بیش از 30 هزار عضو به طور حتم می تواند در سرعت بخشی و روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان بالای نظام مهندسی در تسریع پروژه های مسکن ملی

توان بالای نظام مهندسی در تسریع پروژه های مسکن ملی