مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 18:072022-02-24اقتصادي

رونمایی از 18 محصول دانش بنیان در شیراز


در آیینی از 18 محصول دانش بنیان در شیراز رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر مرکز تحقیقات مصون سازی شیراز گفت: 16 محصول رونمایی شده امروز، دانش بنیان و مرتبط با پدافند زیستی غیرعامل و حوزه سلامت است که دانشگاه علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت فارس و سپاه فجر  پشتیبان مالی آن بودند.

شهرامی راد افزود: در برخی از این اختراع ها در حوزه تصفیه هوا، استریل هوا، تصفیه آب کاربرد دارند و برای ساخت آن ها از به روزترین روش ها و علوم تولید شده است.

از دستگاه رمز نگاری و پاورپوز هم امروز رونمایی شد که مربوط به شرکت برهان رایان است.

نماینده شرکت برهان رایان گفت: دستگاه رمز نگاری برای جلوگیری از تهدیدات ارتباطات و سایبری ساخته شده است که علاوه بر مصون سازی اسناد محرمانه، اطلاعات را با سرعت بسیار بالا منتقل می کند.

وی افزود: دستگاه پاورپوز با همکاری یکی از بانک های کشور طراحی شده است و  برای به چرخه بازگرداندن دستگاه های پوز قدیمی به کار گرفته می شود.

مراسم رونمایی از این اختراع ها به مناسبت روز مهندس در شرکت رایان دیزل شیراز برگزار و در کنار آن از 50 مهندس تلاشگر و خانواده 10 شهید مهندس هم تجلیل شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان هم در این مراسم گفت: بسیج جامعه مهندسین، 700 بسته معیشتی  به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 18 محصول دانش بنیان در شیراز

رونمایی از 18 محصول دانش بنیان در شیراز