مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 19:022022-02-24بين الملل

اسراییل: جنگ در سوریه عملاً تمام شده/ اسد در حال ایجاد سوریه ای جدید است


آموس هارییل، کارشناس مسایل نظامی روزنامه عبری زبان هارتص به مناسبت یازدهمین سالگرد آغاز توطئه جهانی نابودی سوریه به بررسی وضعیت این کشور عربی پرداخت.

- آموس هارییل، کارشناس مسایل نظامی روزنامه عبری زبان هارتص به مناسبت یازدهمین سالگرد آغاز توطئه جهانی نابودی سوریه به بررسی وضعیت این کشور عربی پرداخت.

یک مسؤول امنیتی عالی رتبه رژیم صهیونیستی اذعان کرد، جنگ در سوریه عملاً تمام شده و با کنار رفتن غبار درگیری ها، تمام قواعد بازی که می شناختیم، تغییر کردند و رییس جمهور سوریه در مقابل چشمان ما کار طراحی دوباره و توسعه سوریه جدید را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آموس هارییل، کارشناس مسایل نظامی روزنامه عبری زبان هارتص به مناسبت یازدهمین سالگرد آغاز توطئه جهانی نابودی سوریه به بررسی وضعیت این کشور عربی پرداخت.

این رژیم اشغالگر اعلام کرده بود که منافع تاکتیکی و استراتژیکش مبتنی بر دور کردن بشار اسد، رییس جمهور سوریه از قدرت است، همچنین این رژیم در بیمارستان های خود به هزاران عضو زخمی گروه های تروریستی در سوریه خدمات پزشکی و سایر خدمات را ارائه کرد و به گفته این منابع، قطر و عربستان هزینه درمان این تروریست ها در اراضی اشغالی را که به ده ها میلیون دلار می رسند، پرداخت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل: جنگ در سوریه عملاً تمام شده/ اسد در حال ایجاد سوریه ای جدید است

اسراییل: جنگ در سوریه عملاً تمام شده/ اسد در حال ایجاد سوریه ای جدید است