مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 20:522022-02-24بين الملل

پنتاگون 6 جنگنده اف-35 در دریای سیاه مستقر می کند


یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که قصد دارد شماری جنگنده را در حوزه دریای سیاه و بالتیک مستقر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد با توجه به درگیری های اوکراین 6 فروند جنگنده اف-35 در حوزه بالتیک و دریای سیاه مستقر می کند.

یک مقام ارشد پنتاگون در واکنش به عملیات نظامی ویژه روسیه مدعی شد: تهاجم روسیه به اوکراین می تواند خونبار و پرهزینه بوده و بر امنیت اروپا در طولانی مدت تأثیر بگذارد .

در این اظهارات آمده است که آمریکا که قصد دارد 6 جنگنده اف-35 آمریکایی را در بالتیک و دریای سیاه به منظور حمایت از دفاع جمعی مستقر کند.

او می افزاید، علاوه بر جنگنده ها، گروهی از بالگردهای تهاجمی نیز در راه هستند اما به دلیل مسائل جوی دچار مشکل شده اند و ما همچنان انتظار داریم این بالگردهای آپاچی امروز بتوانند به مناطق تعیین شده برسند .

وزارت دفاع آمریکا همچنین مدعی شد: نیروهای روس در حال پیشروی به سمت کی یف هستند و ما ارزیابی می کنیم که آن ها به دنبال فلج کردن دولت اوکراین و راه اندازی یک دولت جایگزین هستند .

این مقام پنتاگون پنتاگون همچنین مدعی شد که حمله روسیه به اوکراین در چندین مرحله انجام خواهد گرفت و ما طول مدت زمانی که این حمله ادامه خواهد داشت، نمی دانیم اما آنچه شاهد هستیم مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون 6 جنگنده اف-35 در دریای سیاه مستقر می کند

پنتاگون 6 جنگنده اف-35 در دریای سیاه مستقر می کند