مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 21:072022-02-24بين الملل

بحران در شرق اروپا/ پیشروی نیروهای روس به سمت کی یف


عملیات نظامی روسیه در خاک اوکراین سرانجام بامداد روز پنج شنبه 24 فوریه (5 اسفند) با فرمان ولادیمیر پوتین در چند شهر واقع در شرق و شمال شرق این کشور آغاز شد.

- عملیات نظامی روسیه در خاک اوکراین سرانجام بامداد روز پنج شنبه 24 فوریه (5 اسفند) با فرمان ولادیمیر پوتین در چند شهر واقع در شرق و شمال شرق این کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری های بین المللی این حملات به دنبال سخنرانی تلویزیونی پوتین با حمله جنگنده های روسی به چند شهر در شرق و شمال شرقی اوکراین، شلیک موشک و پیاده کردن نیرو در ساحل جنوبی اوکراین آغاز و صدای انفجارهای شدید در چند شهر از جمله در کی یف، پایتخت، و خارکف شنیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهور روسیه در نخستین اظهارنظر خود پس از اولین روز حمله کشورش به اوکراین اعلام کرد که اگر این اقدام را انجام نمی دادیم با تهدید مواجه می شدیم و نمی دانم کشور ما پس از آن چگونه ادامه می داد.

روسیه چاره ای جز این نداشت .

رییس جمهور روسیه افزود: ما قصد آسیب رساندن به نظم جهانی را نداریم و شرکای ما باید این را درک کنند.

روسیه هنوز بخشی از اقتصاد جهانی است .

پنتاگون: روسیه در صدد فلج کردن دولت اوکراین است پنتاگون اعلام کرد: نیروهای روسیه در حال پیشروی به سمت کی یف - پایتخت اوکراین - هستند و ارزیابی ما این است که آنها به دنبال فلج کردن دولت او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران در شرق اروپا/ پیشروی نیروهای روس به سمت کی یف

بحران در شرق اروپا/ پیشروی نیروهای روس به سمت کی یف