مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 21:222022-02-24سياسي

سهم دانش بنیان ها در تولید ناخالص کشور پایین است


سهم دانش بنیان ها در تولید ناخالص کشور پایین و کمتر از پنج درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید میعاد صالحی عصر پنجشنبه در اولین همایش هم اندیشی فعالین گام دوم انقلاب اسلامی در کرج اظهار کرد: در حال حاضر 28 هزار واگن باری و مسافری و 15 هزار کیلومتر ریل در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه کشور ما در حوزه های ریلی امکان جهش دارد و در برخی حوزه ها هنوز به شرایط مطلوب نرسیده است، تصریح کرد: از این رو سالی 150 شرکت ساخت ریل در کشور اجرا می شود براین اساس باید در توسعه آن گام برداریم و همچنین باید در مزیت های رقابتی تلاش کنیم.

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: آنچه در بیانیه گام دوم انقلاب به ما جوانان انرژی می دهد، باید روی پای خود بایستیم و مبتنی بر مزیت های رقابتی و ظرفیت هایی که وجود دارد پای خود روی پله آخر اشخاصی که تلاش کردند گذاشته و صعود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی می گویند جوانان خام و نپخته اند و نمی شود به آنان اعتماد کرد، اما این گفته صحیح نیست و در عمل این موضوع را به اثبات رساندند.

صالحی با بیان اینکه استان البرز در حوزه شرکت های دانش بنیان ظرفیت های قابل توجهی دارد، گفت: در بحث بیانیه گام دوم انقلاب بحث کارآمدی مطرح است و ناکارآمدی سرمایه اجتماعی را کاهش و هدر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم دانش بنیان ها در تولید ناخالص کشور پایین است

سهم دانش بنیان ها در تولید ناخالص کشور پایین است