مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 22:472022-02-24سياسي

مرزنشینان از ابتدای انقلاب تا کنون پشتیبان مرزبان های کشور بوده اند


فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزنشینان در همه فراز و فرودها از ابتدای انقلاب تا کنون پشتیبان مرزبان های کشور بوده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزنشینان در همه فراز و فرودها از ابتدای انقلاب تا کنون پشتیبان مرزبان های کشور بوده اند.

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی امروز با حضور در پل مرزی پایانه مرزی و گمرک سرخس اظهار کرد: امنیتی که امروز در مرزهای کشور برقرار است از تعامل خوب مرزنشینان و نیروهای مرزبانی به وجود آمده است.

وی افزود: نیروهای مرزبانی حدود و ثغور کشور با 8755 کیلومتر مرزهای آبی و خشکی را حفاظت و حراست می کنند و برای حفاظت از کیان و مرزهای کشور شبانه روز در تلاش هستند.

گودرزی با تاکید بر قاطعیت مرزبانان کشور در برابر اشرار مسلح و معاندان، بیان کرد: به هموطنان اطمینان می دهیم با تجهیزات و امکاناتی که در اختیار مرزبانان قرار گرفته در برابر اشرار مسلح و معاندین مستحکم و قاطع ایستادگی میکنند و برای صعود و رشد امنیت در مرزهای کشور تا آخرین قطره خون تلاش میکنند.

وی مطرح کرد: امروز مرزهای کشور از امنیت پایدار و با ثباتی برخوردار است، همچنین در ارزیابی های مرزبانی، ستاد کل و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مرزهای خراسان رضوی از امنیت مناسبی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزنشینان از ابتدای انقلاب تا کنون پشتیبان مرزبان های کشور بوده اند

مرزنشینان از ابتدای انقلاب تا کنون پشتیبان مرزبان های کشور بوده اند