مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 08:572022-02-25سياسي

دستاوردهای سفر به قطر از زبان وزیر نیرو/ هدفگذاری تبدیل ایران به قطب برق منطقه


امکان تبدیل ایران به قطب برق منطقه با اتکا به موقعیت جغرافیای-سیاسی کشور در کنار ظرفیت عظیم تولید و توزیع برق مهیا است و دولت مردمی بالفعل کردن این ظرفیت را در دستور کار خود قرار داده است.

- علی اکبر محرابیان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ضمن تشریح دستاوردهای سفر دو روزه رییس جمهور به قطر اظهار داشت: سفر به قطر در راستای افزایش اعتماد متقابل و همکاری همسایگان با محوریت ارتقای سهم ایران در اقتصاد و تجارت منطقه انجام شد و خوشبختانه اهداف از پیش تعیین شده این سفر، مطابق انتظار محقق شد.

* تشکیل کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر پس از ماه رمضان وزیر نیرو که ریاست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر را نیز بر عهده دارد، در بیان این مسئله که سفر به قطر شروع فعالیت اعضای هیئت دولت برای پیگیری توافقات انجام شده به حساب می آید، تاکید کرد: با توجه به اسناد همکاری چهارده گانه مصوب شده، مقرر شد پس از ماه مبارک رمضان، کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر برای پیگیری توافقات تشکیل شود.

وی برقراری ارتباط تجار ایرانی و قطری را یکی از اهداف این سفر عنوان کرد و افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته بنا شد پیش از برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی میان دو کشور، اجلاسی به گردهمایی تجار و بازرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سفر به قطر از زبان وزیر نیرو/ هدفگذاری تبدیل ایران به قطب برق منطقه

دستاوردهای سفر به قطر از زبان وزیر نیرو/ هدفگذاری تبدیل ایران به قطب برق منطقه