مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-25اقتصادي

عرضه محصولات نانویی برای ضدعفونی و پاک کننده نانویی برای خانه تکانی


تعدادی از شرکت های فناوری با تولید محصولات پاک کننده و شوینده مبتنی بر نانو روش هایی را برای ضد عفونی کردن، لک زدایی و جلوگیری از ایجاد شوره در سطوح و حذف حشرات در منازل در هنگام خانه تکانی عرضه کردند.

- تعدادی از شرکت های فناوری با تولید محصولات پاک کننده و شوینده مبتنی بر نانو روش هایی را برای ضد عفونی کردن، لک زدایی و جلوگیری از ایجاد شوره در سطوح و حذف حشرات در منازل در هنگام خانه تکانی عرضه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد نانو، یکی از شرکت های تولید کننده تی آنتی باکتریال نانویی تولید کرده که قابلیت حذف درصد زیادی از باکتری ها و قارچ ها را دارد و جهت از بین بردن گرد و غبار و شستشوی سطح زمین در بخش های منازل مناسب است.

تی آنتی باکتریال این شرکت از الیاف بسیار متراکمی تشکیل شده و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی دارد ضمن آنکه به دلیل نازک بودن الیاف آن می توان در تمیزکاری منافذ بسیار ریز مفید باشد.

حذف رطوبت و آلودگی های چرب از دیگر قابلیت های این تی آنتی باکتریال است که باعث کاهش مصرف مواد شوینده و مواد شیمیایی می شود.

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده مواد پاک کننده، محلول های پاک کننده نانویی سطوح استیل، اسپری پاک کننده صفحات نمایش LED ,LCD، محلول پاک کننده چندمنظوره و اسپری پاک کننده شیشه مبتنی بر فناوری نانو را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه محصولات نانویی برای ضدعفونی و پاک کننده نانویی برای خانه تکانی

عرضه محصولات نانویی برای ضدعفونی و پاک کننده نانویی برای خانه تکانی