مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-25اقتصادي

پروازهای مسافری بین ایران و روسیه برقرار است


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی با بیان اینکه هفته ای دو پرواز مسافری به روسیه داریم، گفت: پروازهای ما به مسکو برقرار است و متوقف نشده است.

- حسن خوش خو در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره انجام پروازها بین ایران به روسیه، اظهار داشت: پیش از این پروازی مسافری به روسیه داشتیم که به علت بسته بودن مسیر اوکراین، از مسیری دیگر اما با تأخیر انجام شد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: ما هفته ای دو پرواز مسافری به روسیه توسط شرکت ماهان داریم که با توجه به تحولات و مناقشاتی که بین روسیه و اوکراین وجود داشت پرواز روز گذشته با کمی تأخیر انجام شد، اما پروازهای ما به مسکو برقرار است و متوقف نشده است.

  * احتمال افزایش پروازهای عبوری از فضای کشور تا ساعات آینده وی در پاسخ به این سؤال که آیا مناقشات اوکراین موجب افزایش پروازهای عبوری از فضای ایران شده است؟ گفت: پروازهای عبوری از کشور ما در دو کریدور شمال و جنوب است که قطعا این کریدور شمالِ ما، تأثیر می پذیرد به هر حال آسمان اوکراین کلییر شده است و انتظار داریم در 24 ساعت آینده برخی پروازهای عبوری به سمت فضای کشور ما شیفت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای مسافری بین ایران و روسیه برقرار است

پروازهای مسافری بین ایران و روسیه برقرار است