مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-25دانش

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری در بهار 1401/آغاز مصاحبه پذیرفته شدگان از مرداد


رییس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون دکتری 1401 اردیبهشت یا خرداد منتشر می شود، گفت: از اوایل مردادماه نیز مصاحبه های پذیرفته شدگان دکتری در دانشگاه ها آغاز می شود و نتایج نهایی نیز شهریور سال آینده اعلام خواهد شد.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون دکتری 1401 اردیبهشت یا خرداد منتشر می شود، گفت: از اوایل مردادماه نیز مصاحبه های پذیرفته شدگان دکتری در دانشگاه ها آغاز می شود و نتایج نهایی نیز شهریور سال آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس در حاشیه بازدید از جلسه داوطلبان آزمون دکتری سال 1401 دانشگاهها و موسسات آموزشی عالی که امروز در دانشگاه علم و صنعت صورت گرفت، در جمع خبرنگاران گفت: آزمون دکتری 1401 امروز 6 اسفند با حضور 186 هزار و 556 نفر برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی فاصله حداقل 1.

5 متری برای تمام داوطلبان در نظر گرفته شده است.

پور عباس همچنین تاکید کرد : تمام حوزه ها تا آخرین ساعات شب گذشته ضدعفونی شده اند و با این وجود برای مبتلایان احتمالی هم اتاق ویژه در نظر گرفتیم.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه و مصاحبه داوطلبان دکتری، گفت: نتایج اولیه معمولاً در اردیبهشت و خرداد اعلام می شود و پس از انتخاب رشته، از اوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری در بهار 1401/آغاز مصاحبه پذیرفته شدگان از مرداد

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری در بهار 1401/آغاز مصاحبه پذیرفته شدگان از مرداد